У овиру пројекта "Лична карта" животиња ученици 1. разреда ИО Дрежник су се током априла упознали са основним карактеристикама домаћих и дивљих животиња из окружења.
1. фаза:
Ученици имитирају гласове животиња. Задатак осталих ученика је да погоде о којој животињи се ради.
Затим играју игру “Погоди животињу“ . Један ученик стане лицем окренут према табли, а леђима разреду. За то време други ученик пише на папиру име загонетне животиње. Покаже папир осталим ученицима у одељењу. Ученик који је издвојен окреће се према одељењу и поставља друговима питања на која може да се одговори са ДА и НЕ. Има право да постави 5 питања, а затим погађа тајанствену животињу. Ако не успе, испада из игре. Игру наставља следећи ученик.
2. фаза
На основу упутства са претходног часа, ученици су прикупили податке о једној домаћој и једној дивљој животињи из наших крајева као и њихове фотографије. Учитељица је припремила образац „ личне карте“ животиња. Ученици израђују „личне карте" према датим упутствима и то за једну домаћу и једну дивљу животињу.
Разговором који следи уочавају сличности и разлике између животиња.
3.фаза
Ученици се присећају дечијих игара у којима се помињу животиње. То су игре:
„ Нека бије, нека бије“
„Вук и јагње“
„Иде маца око тебе“
„Ласте проласте“
„Лети, лети“
Затим се на школском игралишту играју тих игара.